„Rozmowy o przyszłości” – cykl dyskusji na Facebooku

 

 

Rozpoczynamy nowy projekt pod wspólnym tytułem „Rozmowy o przyszłości”.

Chcemy włączyć każdą zainteresowaną osobę do dyskusji o przyszłości Polski i Polaków. Naukowcy, specjaliści, liderzy społeczni, praktycy ze Stowarzyszenia Alumni będą rozmawiać o różnych sferach współczesnego życia, które zmieniają się w wyniku epidemii koronawirusa oraz przemian społecznych, politycznych i gospodarczych ostatnich miesięcy. Wspólnie zastanowimy się nad przyszłością edukacji, nauki, gospodarki, biznesu, trzeciego sektora, kultury, spraw międzynarodowych, bezpieczeństwa, samorządności, społeczeństwa XXI wieku i innych.

Spotykamy się co dwa tygodnie we wtorek o godz 18:00, organizując #LIVE na fanpage Stowarzyszenia na Facebooku. To tam utworzyliśmy dedykowany kanał streamingowy:   www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/

 

LIVE #1: Edukacja po pandemii

Facebook:   www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2920577294664903/

YouTube:   www.youtube.com/watch?v=iD83D1lx6Wc

 

 

 

.

 

LIVE #2: Rola NGO po pandemii

Facebook:  www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2385764431722137

YouTube:   www.youtube.com/watch?v=bjUmFaJL5nY

 

 

 

.

 

LIVE #3: Samorząd trudnych czasów – 16 VI 2020

Facebook:   www.facebook.com/914797145250535/videos/260078381880379/

YouTube:   www.youtube.com/watch?v=dxdL2OmyQ4g

 

 

.
.
LIVE #4: Czy jesteśmy cyberbezpieczni
.
.
.
.
.
.
LIVE #5: Przyszłość miast to miasta przyszłości?
.
.
.
.
.
.
LIVE #6: Polski biznes – w trakcie i po pandemii
.
.
.
.
.
.
LIVE #7: Dziennikarstwo XXI wieku
.
.
.
.
.
.
LIVE #8: Americans in Poland
.
.
.
.
.
.
LIVE #9: Kultura i sztuka czasu pandemii
.
.
.
.
.
.
LIVE #10: Prawo niepewnych czasów
.
.
.
.
.
.
LIVE #11: Przyszłość finansów NGO
.
.
.
.
.
.
LIVE #12: Polscy Alumni na świecie
.
.
.
.
.
.
LIVE #13: Leadership nowych czasów
.
.
.
.
.
.
.
LIVE #14: Polska nauka patrzy w przyszłość
.
.
.
.
.
.
LIVE #15: Polska polityka zagraniczna
.
.
.
.
.
.
.
LIVE #16: AD 2045 – Rzeczpospolita jednego narodu?
.
.
.
.
.